Paweł Kukiz

Paweł Piotr Kukiz

5,7
912 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Paweł Kukiz

Obrażony na cały świat, zżerany wewnętrznie przez żółć własnej nienawiści (...). Panie Kukizie kochany; niech Pan raczy darować sobie filmowo-muzyczne manewry i odpocznie. Przy okazji my odpoczniemy. W czasie wakacji radze nie przesadzać z dużą ilością kaczej zupy (ona nikomu nie wyjdzie na dobre).

użytkownik usunięty
Boora

szkoda slow na to co napisales. zastanow sie najpier o czym on spiewa a dopiero pozniej to oceniaj. dziekuje

szkoda słów dla takich kukizów, tyle w temacie.

Boora

boora sukha to jakiś kolejny wyborca PiSu na tym forum :(!!!

Boora

Moi uczniowie mawiają "żal" na takie wypociny. Więc piszę "żal", bo wątpię, czy coś do Bórej innego dotrze.

Boora

ja sie zgadzam, ten pan moglby juz zostawic filmy w spokoju
nie jestem fanem jego muzyki ale fanow jest sporo a mi nie przeszkadza
ale panie, chcesz grac muzyke to graj muzyke a nie maczaj paluchy w polityce
co to za muzyk ktory promuje na swojej popularnosci akcje propagandowe i wciska poglady polityczne
czlowieku, chcesz grac to graj ale przestan mieszac ludziom w glowach

ciekawe czy robi to za darmo z glupoty czy tez moze te pier.... wyglasza za spora ilosc $$$

El_Magiko

Ale Kukiz ma odwagę wygłaszać poglądy niepopularne i nie uzależnia ich od partyjnej przynależności (patrz piosenki "ZCHN" i "Wirus SLD"), w przeciwieństwie do osób wysługujących się władzy pokroju Wojewódzkiego, który dostaje rządowe fuchy.

wuj_Jozef

kazdy ma prawo sie identyfikowac z czym chce
poglady niepopularne ma tez marily manson i co? klaskamy?
ale facet zajmuje sie muzyka a nie polityka wiec jednak brawa
jak polityka to ja wole kazika:)
bo on to wszystko pieprzy a nie wykorzystuje muzyke do mieszania w glowach

chcesz byc artysta to wara od polityki
a skoro to filmweb to jeszcze raz powtorze, niewazne kim chcesz byc to filmy zostaw w spokoju

El_Magiko

ps wojewodzki to nie artysta
to innA bajka

El_Magiko